09:55 | دوشنبه 24 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شهرک های صنعتی

اختصاص 30 هزار میلیارد تومان برای توسعه‌ استان تهران
پایگاه خبری راد:رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از اختصاص رقم 30 هزار میلیارد تومانی به عنوان منابع مالی برای توسعه استان تهران خبر داد.
ضوابط استقرار صنایع، اصلاح شد
پایگاه خبری راد: مدیر کل ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اصلاح ضوابط استقرار صنایع گفت: در ماده ۱۱ قانون هوای پاک آمده است که هرگونه احداث، توسعه، تغییر خط تولید و تغییر محل واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی مستلزم رعایت مقررات ابلاغی از سوی سازمان است.
نخستین شهرک تخصصی صنایع معدنی در هرمزگان احداث می شود
پایگاه خبری راد: ‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: نخستین شهرک تخصصی صنایع معدنی در استان هرمزگان احداث خواهد شد.
۷ معاون شریعتمداری از وزارت صنعت می‌روند+اسامی
پایگاه خبری راد: هفت معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با ابلاغ قانون اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان طی دو ماه آینده باید از سمت خود کناره‌گیری کنند.
ضرب العجل یک هفته‌ای برای تعیین قیمت شمش آلومینیوم
پایگاه خبری راد: استاندار مرکزی گفت: استان تنها یک هفته برای قیمت گذاری شمش آلومینیوم صبر می‌کند، در غیر این صورت با اهرم های خود نیاز واحدهای استان را تامین خواهیم کرد.
بسته حمایت از صنایع کوچک و متوسط به زودی تصویب می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی اعلام کرد: بسته حمایت از صنایع کوچک و متوسط به زودی تصویب و برای اجرا ابلاغ می‌شود.
میانگین سنی مدیران صنعت بالاست
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، میانگین سنی مدیران صنعت کشور را بالا عنوان و تاکید کرد که تصمیم‌گیری در مورد خروج ۱۲۰۰ مدیر بازنشسته موضوعی نیست که بدون هماهنگی قوا مدنظر قرار گرفته باشد.
۷۱ درصد واحدهای تولیدی فعال‌اند/ ۴۰۰۰ واحد تولیدی تعطیل داریم
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از فعال بودن ۷۱ درصد واحدهای تولیدی داخلی خبر داد و گفت: ۴۰۰۰ واحد تولیدی تعطیل که مشکل تأمین مالی دارند با حمایت های در دست اجرا از جمله اختصاص ۴۰۰۰ میلیارد ریال مشوق صنایع کوچک و استفاده از اختیارات تبصره ۱۸ مجدداً فعال می‌شوند.
بانک‌ها حق ندارند صنایع را تعطیل کنند
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت گفت: با توجه به اینکه تمام اختیارات حوزه صنایع کوچک و شهرک‌ها به استان‌ها تنفیذ شده است، هیچ نهادی به ویژه بانک‌ها نباید باعث تعطیل شدن واحدهای تولیدی شوند.
هیچ بانکی نمی‌تواند به دلیل بدهی صنایع را تعطیل کند
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ستاد تسهیل جزو اختیارات دولت است، طبق قانون هیچ بانکی نمی‌تواند واحدی را به دلیل بدهی تعطیل کند، چراکه در قانون ورشکستگی، تعطیلی وجود ندارد.
کلید واژه شعار امسال اعتماد است/نیازمند یک آشتی ملی بزرگ هستیم
پایگاه خبری راد: رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با تاکید بر این که کلید واژه تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالای ایرانی اعتماد است، تصریح کرد: یک آشتی ملی بزرگ چه در داخل سیاسیون و حکومت و مردم و چه اقشار گوناگون اعم از غنی و فقیر و کارگر و کارفرما باید به وجود آید تا اعتلای کشور و رشد و توسعه اقتصاد و ارتقا کیفیت کالاهای داخلی و رقابت پذیر شدن تولیدات داخلی دغدغه همگانی شود.
بررسی گزارش وضعیت صنعت، معدن و تجارت در سال۹۶/ ارایه گزارش بانک مرکزی از سیاست‌های ارزی
پایگاه خبری راد: هیات دولت در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت از وضعیت صنعت، معدن و تجارت در کشور در سال ۱۳۹۶ را بررسی کرد.
افتتاح شهرک صنعتی پوشاک تا آخر تابستان
پایگاه خبری راد: معاون سازمان صنایع ‌کوچک وشهرک های صنعتی ایران با اعلام اینکه بهره برداری از شهرک تخصصی پوشاک تا پایان تابستان سال جاری کلید می خورد، گفت: بهره برداری کامل از ۲۰۶ هکتار مساحت مربوط به این شهرک تخصصی، تا پایان سال ۱۳۹۸ طول می‌کشد.
تلاش و برنامه‌ریزی برای اینکه جیره‌بندی آب نداشته باشیم
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو گفت: مردم به حدی از درک رسیده‌اند که می‌دانند وقتی بارش در ۴ ماهه اول ۹۷ - ۹۶ حدود ۳۰ درصد نسبت به سال قبل کمتر است، اخلاق اجازه نمی‌دهد بالاتر از الگوی مصرف، آب مصرف کنیم، ولی قطعا تلاش و برنامه‌ریزی‌ها بر این مبناست که جیره‌بندی آب نداشته باشیم و این فرض مهم را هم داریم که مردم همکاری لازم را خواهند داشت.
 در بودجه ۹۷ باید به اشتغال و تولید به‌عنوان اساسی‌ترین مسائل کشور توجه شود
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: بودجه سال ۹۷ باید برنامه پنج ساله ششم را مورد توجه قرار دهد چراکه بودجه برای اجرای برنامه است. در لایحه بودجه ۹۷ باید به مسئله اشتغال و تولید که از اساسی ترین مسائل کشور به شمار می‌روند توجه شود.